Obserwatorzy

piątek, 7 lutego 2014

"Ekstremalna Metamorfoza" - moja praca na konkurs





Parę dni temu wzięłam udział w konkursie, którego tematem była "Ekstremalna Metamorfoza".

Pisałam o tym już w jednym z moich ostatnich postów.
Dla przypomnienia wstawiam link do organizatorki KLIK.
Znajdziecie tam informacje i regulamin konkursu.

Jest jeszcze kilka dni do końca konkursu więc zachęcam Was, abyście brały udział, bo nagrody są tego warte :)



Dziś przyszła pora pochwalić się co zmalowałam.
Co prawda nie liczę na wygraną, ale myślę, że to świetna zabawa, a i spróbować zawsze warto :)


Makijaż jest banalny - złoto połączone z fioletem + czarna kreska. 
Moja modelka ma bardzo małą powierzchnię jeśli chodzi o powiekę ruchomą, natomiast przestrzeń między brwią a załamaniem powieki jest tak mała, że prawie jej nie ma:D Na zdjęciach wygląda na większą (sztuka makijażu?? ) :D 
Nie miałam zbyt wielkiego pola do popisu, ale myślę, że i tak dałam radę :)




Koniec zanudzania, pora przejść do zdjęć.


PRZED



I PO





PORÓWNANIE




To by było na tyle :)


Myślicie, że sprostałam zadaniu?
:D

A może Wy brałyście udział w konkursie? 
Z chęcią popatrzę więc zostawiajcie linki :)



Miłego wieczoru :*




28 komentarzy:

  1. Wow faktycznie oko zrobiło sie bardziej widoczne ;) trzymam kciuki za wygraną ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę świetnie Ci to wyszło! Jestem pod wrażeniem, ogromna metamorfoza :)!

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę świetna metamorfoza!! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. No no no, kawał dobrej roboty :D
    http://kosme-teria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Wam bardzo dziewczyny!!! Bardzo mi miło! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, metamorfoza pełną gębą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie dałaś radę! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dwie różne osoby :) Super ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. no pewnie że sprostałaś zadaniu! bomba! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Widać sporą różnicę, oczywiście na plus. Powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zmiana zdecydowanie na plus! :D Myślę, ze sprostalaś zadaniu, makijaż oka szczególnie mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ogólna zmiana na plus, Brwi jednak bym wyregulowała:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brwi faktycznie nie sąw najlepszym stanie, ale nie każda klientka życzy sobie, aby je wyrwać... A szkoda..

      Usuń
  13. Ja mam zamiar brać udział, ale jeszcze nie mam pomysłu :( Super udana metamorfoza :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyszło genialnie:)

    Dziękuję Ci bardzo za wyczerpującą wypowiedź na temat kolczyka, bardzo mi się przyda:* Mam jeszcze jedno pytanie - czy teraz, jak go wyciągnęłaś, nie wygląda to brzydko?

    Oczywiście dodaję do obserwowanych.:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna metamorfoza, widać dużą różnice!

    OdpowiedzUsuń
  16. pewnie, że sprostałaś. świetna robota! toż to inna dziewczyna się zrobiła :)

    OdpowiedzUsuń
  17. wow metamorfoza bardzo korzystna...obyscie wygrały :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna metamorfoza!!! Oczy wyglądają zdecydowanie na większe, pięknie podkreśliłaś brwi!

    OdpowiedzUsuń
  19. Myślę, że sprostałaś :) Świetnie wyszedł makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow to ta sama osoba???rewelacja!!!! piękna metamorfoza:) spisałaś się na medal:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Niesamowita przemiana, jestem pod ogromnym wrażeniem *.*

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarz!
Staram się odwiedzać wszystkich, którzy zostawiają po sobie ślad :)