Obserwatorzy

piątek, 9 maja 2014

Makijaż dla opadającej powieki




Cześć! 


Dziś chcę Wam pokazać makijaż dla opadającej powieki. Jak zapewne wiecie takie makijaże są trudniejsze do wykonania. 
Mi osobiście bardzo rzadko zdarza się malować dziewczyny z takimi powiekami, więc bardzo proszę o szczere komentarze jak sobie poradziłam.



Makijaż ten wykonałam w brązach. Na ruchomą powiekę dodałam odrobinę bordowo - fioletowego cienia, którego oczywiście nie widać :)

Linię wodną oraz kreskę nad górną linią rzęs namalowałam czarną kredką do oczu. 
Dodatkowo linię wodną roztarłam, by nie była zbyt mocna i wyglądała w miarę naturalnie.







Na twarz nie nakładałam dużo podkładu, gdyż makijaż był wykonywany na moje potrzeby wypróbowania makijażu na takich właśnie oczach :)



Jako gratis :P mam jeszcze zdjęcie pokazujące jak zmienia twarz nałożenie nawet samego podkładu



Widać różnicę, no nie? :)




Jeżeli jesteście ciekawe jakich kosmetyków użyłam do tego makijażu - piszcie! 




Całuski :* :*

10 komentarzy:

  1. Opadająca powieka naprawdę jest trudna. Ale da się z nią pracować :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ladny makijaz:) minimalny, idealny na codzien:)

    OdpowiedzUsuń
  3. oj ja też mam opadającą powiekę.. wiem jak trzeba się nagimnastykować przy tym

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja niestety jestem posiadaczką opadających powiek, sama nie do końca wiem czy dobrze się maluję bo nie zawsze widać co tam zmalowałam. Ten makijaż mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No widać różnicę :) Fajny makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  6. O, jakie zmiany w szablonie widzę!
    A co do makijażu, podoba mi się. Wyjechałabym ciut wyżej nad powiekę, ale tak też prezentuje się dobrze. Może tylko zrezygnowałabym z czarnej kreski na dole, bo Twoja modelka ma dość małe oczy naturalnie, a ta kredka dodatkowo optycznie je nieco pomniejszyła, choć jest cieniutka. Tak czy inaczej uważam, że świetnie sobie poradziłaś. Dla mnie takie oko też jest zawsze wyzwaniem. Zauważyłam jeszcze, że zakończenie kreski różni się na jednym i drugim oku, co w przypadku takiej powieki zwraca uwagę. To chyba tyle ode mnie.
    Pozdrawiam i życzę dalszych sukcesów. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS: Pięknie podkreśliłaś brwi! Masz może posta o tym, jak to robisz? Może zaczerpnę inspiracji.

      Usuń
    2. I takie komentarze właśnie lubię! :) No tak, ja patrząc na zdjęcie też wyjechałabym wyżej, ale na żywo wyglądało to troszkę inaczej ;) Co do kreski to były takie same, ale ich wygląd zależy od kąta patrzenia - wtedy wydaję się, że są troszkę inne. Tak czy siak i tak bardzo dziękuję za rady!
      Jeśli chodzi o brwi to mam zamiar kiedyś zrobić post, ale musisz jeszcze poczekać :)

      Usuń
  7. Makijaz sam w sobie bardzo ładny i staranny aczkolwiek tak jak poprzedniczka, zrezygnowałabym z czarnej kredki na dole.Z tego co zauważyłam juz odchodzi sie od takiego zabiegu zamykania oka:P

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarz!
Staram się odwiedzać wszystkich, którzy zostawiają po sobie ślad :)